Графік «гарячих» телефонних ліній з актуальних питань
Інформаційно-консультативні
«гарячі» телефонні лінії з питань діяльності
Департамент соціального захисту населення
Житомирської обласної державної адміністрації
(адреса: 10014, м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 3/14)
КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН для звернень громадян |
(0412) 47-01-45 |
з питань встановлення статусу та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
47-08-51 |
з питань координації соціальної інтеграції осіб з інвалідністю та соціальної роботи, соціального обслуговування населення та стаціонарних установ (інтернатних установ); з питань забезпечення спецавтотранспортом |
47-08-77 |
з питань підтримки окремих категорій громадян та державних соціальних допомог |
47-01-42 |
з питань надання соціальних послуг, співпраці з територіальними громадами та з питань внутрішньо переміщених осіб |
47-02-47 |
з питань реалізації державної сімейної політики, протидії домашньому насильству, торгівлі людьми |
47-01-52 |
з питань супроводу міжнародної допомоги |
42-19-56 |
Примітка: Графік роботи понеділок-четвер з 08.00 до 17.15 год.,
п’ятниця з 08.00 до 16.00 год.,
перерва з 13.00 до 14.00 год.
_______________________________________________________
Цілодобові «гарячі лінії»
з питань розміщення внутрішньо переміщених осіб
067-399-62-72, 067-499-29-16