Мапа сайту - Департамент соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Головна
-
Новини
- #безбар’єрність: ДАРТ розробило методичні рекомендації для суб’єктів, які провадять туристичну діяльність з питань формування безбар’єрності в туризмі
- У Житомирському геріатричному пансіонаті з нагоди Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана відбулися урочистості
- 1 жовтня о 9:00 загальнонаціональна хвилина мовчання
- На Житомирщині 1538 родин отримали «Пакунок малюка» з початку року
- Як людям із порушенням слуху та мовлення здійснити виклик на Службу 112
- «Україна для кожної дитини»: дізнайтеся, як прийняти дитину в родину
- Віктор Градівський провів засідання Ради #безбар’єрності при Житомирській ОВА: створення доступного середовища в медичних та аптечних закладах області
- Віктор Градівський провів засідання обласної координаційної ради з питань сімейної, гендерної політики, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству
- Запит людей на допомогу у Центрах життєстійкості зростає: Мінсоцполітики відкриває донабір громад у проєкт з підтримки ментального здоров'я
- Після 1 вересня Уряд продовжить виплати на проживання для ВПО, які потребують підтримки
- єОздоровлення: майже 77 млн грн з державного бюджету спрямовано на путівки для 4,8 тисяч дітей
- "Ти як?": Правила поведінки під час повітряної тривоги. [Інфографіка]
- Уряд вніс зміни до Порядку мобілізації військовозобов'язаних, які доглядають або утримують хворих чи осіб з інвалідністю
- До Всесвітнього дня гуманітарної допомоги
- Корисний вебінар для професійного розвитку та підвищення кваліфікації у сфері ювенальної юстиції
- Діти з Житомирщини вирушили на відпочинок до Міжнародних дитячих центрів «Артек»
- Діти з Житомирщини вирушили на оздоровлення до Польщі
- «Раннє втручання — успішне життя». На Житомирщині відбувся регіональний Форум щодо впровадження послуги раннього втручання
- З робочим візитом Житомирщину відвідав заступник Міністра юстиції України Олександр Банчук
- "Ти як?": Твої особисті справи. Нагадуємо про кордони та як їх відстоювати
- Фотогалерея
- Контакти
-
Про департамент
- Структура департаменту
- Регламент
- Колегія
-
Щоквартальні плани роботи департаменту соціального захисту населення облдержадміністації
-
2024 рік
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 4 квартал 2024 року
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 3 квартал 2024 року
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 2 квартал 2024 року
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 1 квартал 2024 року
-
2023 рік
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 4 квартал 2023 року
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 3 квартал 2023 року
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 2 квартал 2023 року
- План роботи Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної військової адміністрації на 1 квартал 2023 року
- 2024 рік
- 2023 рік
-
2024 рік
-
Щомісячні перспективні плани роботи департаменту соціального захисту населення облдержадміністації
- 2024 рік
-
2023 рік
- 2023 - План на ГРУДЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на ЛИСТОПАД - ДСЗН
- 2023 - План на ЖОВТЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на ВЕРЕСЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на СЕРПЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на ЛИПЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на ЧЕРВЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на ТРАВЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на КВІТЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на БЕРЕЗЕНЬ - ДСЗН
- 2023 - План на ЛЮТИЙ - ДСЗН
- 2023 - План на СІЧЕНЬ - ДСЗН
- 2024 рік
- 2023 рік
- Положення про Департамент
-
Графіки прийому
- Графік особистого прийому громадян у департаменті соціального захисту населення
- Графік «гарячих» телефонних ліній з актуальних питань
- Графік участі керівництва департаменту у прямій телефонній лінії ("гаряча лінія")
- Графік проведення виїзних прийомів громадян у районах та містах керівництвом департаменту
- Урядова «гаряча лінія»
-
Звернення громадян
- Закон України "Про звернення громадян"
- Указ Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"
-
2024 рік.
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу Департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації протягом І півріччя 2024 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу Департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації протягом І кварталу 2024 року
-
2023 рік.
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу Департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації протягом 2023 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу Департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації протягом 9 місяців 2023 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу Департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації протягом І півріччя 2023 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу Департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації протягом I кварталу 2023 року
- 2022 рік.
-
2021 рік.
- Звіт за 2021 рік
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу департаменту соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації протягом 9 місяців 2021 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації протягом І півріччя 2021 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації протягом І кварталу 2021 року
-
2020 рік.
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації протягом 2020 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації протягом І півріччя 2020 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації протягом 9 місяців 2020 року
- Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян та запити на інформацію, що надійшли на адресу департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації протягом І кварталу 2020 року
- 2019 рік.
- 2018 рік.
- Звернення 2024 рік.
- Звернення 2023 рік.
- Закон України
- Указ Президента України
- Звернення 2021 рік.
- Звернення 2020 рік.
- Звернення 2019 рік.
- Звернення 2018 рік.
-
Прозорий бюджет
-
Прозорий бюджет 2017 р.
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2017 рік
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 21.12.2017 № 142/151 «Про внесення змін до паспорту бюджетної
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 16.11.2017 № 122/135 «Про внесення змін до паспорту бюджетної
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 13.11.2017 № 120/123 «Про внесення змін до паспорту бюджетної
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 11.09.2017 № 82/113 «Про затвердження паспортів бюджетних прог
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 10.08.2017 № 70/107 «Про внесення змін до паспорту бюджетної п
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 08.06.2017 № 44/74 «Про внесення змін до паспорту бюджетної пр
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 27.04.2017 № 34/55 «Про внесення змін до паспорта бюджетної пр
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 31.01.2017 № 12/11 «Про затвердження паспортів бюджетних прогр
-
Прозорий бюджет 2018 р.
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2018 рік
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 20.12.2018 № 204/152 «Про внесення змін до паспортів бюджетних
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 19.11.2018 № 180/137 «Про внесення змін до паспортів бюджетних
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 09.08.2018 № 109/92 «Про затвердження паспорту та вненсення зм
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 15.06.2018 № 73/70 «Про затвердження та вненсення змін до пасп
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 27.03.2018 № 36/45 «Про затвердження паспорту та вненсення змі
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 02.02.2018 № 20/26 «Про затвердження паспортів бюджетних прогр
-
Прозорий бюджет 2019 р.
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2019 рік
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 24.12.2019 № 216 «Про внесення змін до паспортів бюджетних про
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 02.12.2019 № 202 «Про внесення змін до паспортів бюджетних про
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 15.08.2019 № 137 «Про затвердження паспортів бюджетних програм
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 09.07.2019 № 118 «Про затвердження паспортів бюджетних програм
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 20.06.2019 № 103 «Про затвердження паспортів бюджетних програм
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 20.06.2019 № 102/49 «Про втрату чинностті наказу»
- Спільний наказ департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації від 04.02.2019 № 25/23 «Про затвердження паспортів бюджетних прогр
-
Прозорий бюджет 2020 р.
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм за 2020 рік
- Наказ департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 30.12.2020 № 179 «Про внесення змін до паспортів бююджетних програм на 2020 рік»
- Наказ департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 30.12.2020 № 179 «Про внесення змін до наказу від 12.02.2020 №15»
- Наказ департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 22.10.2020 № 144 «Про внесення змін до наказу від 08.07.2020 № 89»
- Наказ департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 22.10.2020 № 145 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2020 рік»
- Наказ департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 08.07.2020 № 89 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2020 рік»
- Наказ департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 12.02.2020 № 15 «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2020 рік»
-
Прозорий бюджет 2021 р.
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 17.11.2021р. №204 «Про затвердження та внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2021р»
- Наказ департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 12.02.2021 № 14 «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 09.06.2021р. №68 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2021р»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 04.10.2021р. №173 «Про затвердження та внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2021р»
-
Прозорий бюджет 2023 р.
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 25.12.2023р. №143 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 07.12.2023р. №133 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 17.11.2023р. №125 «Про затвердження та внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 21.09.2023р. №94 «Про затвердження та внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 28.07.2023р. №76 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 23.06.2023р. №64 «Про затвердження та внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 13.06.2023р. №61 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 21.02.2023р. №19 «Про внесення змін до паспорту бюджетної програми на 2023 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 17.01.2023р. №7 «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2023 рік»
-
Прозорий бюджет 2024 р.
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 30.07.2024р. №70 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 17.06.2024р. №54 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 12.06.2024р. №53 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 11.04.2024р. №32 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 23.02.2024р. №19 «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік»
- Наказ департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 24.01.2024р. №10 «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2024 рік»
- Прозорий бюджет 2024 р.
- Прозорий бюджет 2023 р.
- Прозорий бюджет 2021 р.
- Прозорий бюджет 2020 р.
- Прозорий бюджет 2019 р.
- Прозорий бюджет 2018 р.
- Прозорий бюджет 2017 р.
-
Прозорий бюджет 2017 р.
-
Державні закупівлі
-
Державні закупівлі 2016р.
- ЗВІТ про виконання договору
- ЗВІТ про виконання договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ЗВІТ про виконання договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору
- ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 6 від 24 жовтня 2016 року
- ЗВІТ про виконання договору
-
Державні закупівлі 2017р.
- Додаток 20 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 19 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 18 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 16 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 17 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 15 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 14 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 13 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 12 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 11 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 10 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 9 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 8 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 7 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 6 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 5 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 3 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 4 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток 2 до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
- Додаток до річного плану закупівель на 2017 рік департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації
-
Державні закупівлі 2018р.
- Додаток 43 до річного плану закупівель на 2018 рік від 20.12.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 44 до річного плану закупівель на 2018 рік від 22.12.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 41 до річного плану закупівель на 2018 рік від 13.12.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 42 до річного плану закупівель на 2018 рік від 17.12.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 40 до річного плану закупівель на 2018 рік від 12.12.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 39 до річного плану закупівель на 2018 рік від 05.12.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 38 до річного плану закупівель на 2018 рік від 03.12.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 37 до річного плану закупівель на 2018 рік від 30.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 36 до річного плану закупівель на 2018 рік від 27.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 35 до річного плану закупівель на 2018 рік від 26.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 34 до річного плану закупівель на 2018 рік від 23.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 33 до річного плану закупівель на 2018 рік від 22.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 32 до річного плану закупівель на 2018 рік від 21.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 31 до річного плану закупівель на 2018 рік від 20.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 30 до річного плану закупівель на 2018 рік від 16.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 28 до річного плану закупівель на 2018 рік від 13.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 29 до річного плану закупівель на 2018 рік від 14.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 27 до річного плану закупівель на 2018 рік від 12.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 26 до річного плану закупівель на 2018 рік від 08.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 25 до річного плану закупівель на 2018 рік від 06.11.2018 "Департаменту праці,соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
-
Державні закупівлі 2019р.
- Додаток 28 до річного плану закупівель на 2019 рік від 23.09.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 27 до річного плану закупівель на 2019 рік від 18.09.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 25 до річного плану закупівель на 2019 рік від 09.09.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 26 до річного плану закупівель на 2019 рік від 12.09.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 24 до річного плану закупівель на 2019 рік від 03.09.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 23 до річного плану закупівель на 2019 рік від 23.08.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 21 до річного плану закупівель на 2019 рік від 02.08.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 20 до річного плану закупівель на 2019 рік від 29.07.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 19 до річного плану закупівель на 2019 рік від 21.06.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 18 до річного плану закупівель на 2019 рік від 19.06.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 16 до річного плану закупівель на 2019 рік від 12.06.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 17 до річного плану закупівель на 2019 рік від 13.06.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 15 до річного плану закупівель на 2019 рік від 10.06.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 14 до річного плану закупівель на 2019 рік від 04.06.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 13 до річного плану закупівель на 2019 рік від 22.05.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 12 до річного плану закупівель на 2019 рік від 15.05.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 11 до річного плану закупівель на 2019 рік від 07.05.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 10 до річного плану закупівель на 2019 рік від 18.04.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 9 до річного плану закупівель на 2019 рік від 16.04.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Додаток 8 до річного плану закупівель на 2019 рік від 10.04.2019 "Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації, код за ЄРДПОУ 03192833"
- Державні закупівлі 2020р.
-
Державні закупівлі 2021р.
- UA-P-2021- 09-03-004096-a Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя
- UA-P-2021-09-03-003243-a Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя
- UA-P-2021-09-03-002827-a Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різні
- UA-P-2021-08-12-004663-c Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилюи
- UA-P-2021-08-12-004532-c Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади
- UA-P-2021-08-12-004275-c Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 32340000-8 - Мікрофони та гучномовці
- UA-P-2021-08-12-003707-c Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
- UA-P-2021-08-03-004493-c Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 22160000-9 - Буклети
- UA-P-2021-08-03-004379-c Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
- UA-P-2021-08-02-004030-b Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015: 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
- UA-P-2021-07-26-000328-a Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015: 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
- UA-P-2021-07-21-011734-b Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015:70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
- UA-P-2021-07-20-004138-b Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 37820000-2 - Приладдя для образотворчого мистецтва
- UA-P-2021-07-20-004715-b Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя
- UA-P-2021-07-20-003766-b Предмети, матеріали, обладнання та інвентар код ДК021-2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
- UA-P-2021-07-19-010497-b Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015: 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
- UA-P-2021-07-19-010497-b Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015: 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
- UA-P-2021-07-19-000264-b -a Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015: 72220000-3 - Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
- UA-P-2021-07-14-002271-a Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
- UA-P-2021-07-14-004205-a Оплата послуг (крім комунальних) код ДК021-2015: 79419000-4 - Консультаційні послуги з питань оцінювання
-
Державні закупівлі 2022р.
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Новорічні подарунки “Найкращим діткам» 843 г
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення "ІС-ПРО" ("ІS-pro")
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги інформатизація
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Папір2
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Папір 1
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Картриждж
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги Заміна фотобарабана
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Квіти 2
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Квіти
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 ДБЖ
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги Ремонт оф техн
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги Ремонт ком
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги Віндовс
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги Добров. Страхування 5414,39
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Квіти
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Послуги Добров. Страхування 885,74
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Радник
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Головбухбюджет
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Дизельне паливо 76500
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2022 Конверти
-
Державні закупівлі 2023р.
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Папір
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Ремонт ноутбука
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Квіткова продукція
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Проведення дитячої вистави
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Дизпаливо
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Теплова енергія
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Послуги з управління нерухомістю, утримання будинків та прибудинкових територій
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Набір новорічний «Саквояж»
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Надання послуг з використання Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади версії 2.0
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Послуги з обслуговування програмного забезпечення «M.E.Doc» (Модуль «M.E.Doc Звітність»)
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Послуги з управління нерухомістю, утримання будинків та прибудинкових територій
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Послуги з управління нерухомістю, утримання будинків та прибудинкових територій
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Гальмівні диски передні пара, передні гальмівні колодки Value +
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Лампа Н7 55
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Олива Renault – Castrol GTX RN 5W -30 RN 720
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Важіль підвіски Vg IV
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Ремінь дод. обладнання з роликом/к-кт-ТОП 100, комп. ремінь грм ролік та помпа К9К 1,5 dCi
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Олива Renault Castrol, Олива
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2023 - Фільтр оливи, фільтр повітря, фільтр салону, фільтр паливний
-
Державні закупівлі 2024р.
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Послуги КЕП
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Послуги Зілля
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Послуги Полісся Моторс груп 4
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Товар Полісся Моторс груп 3
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Товар Полісся Моторс груп 2
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Товар Полісся Моторс груп 1
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Теплова енергія
- ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Послуги Уктелеком
- РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ 2024 - Послуги СЕВ
- Державні закупівлі 2024 р.
- Державні закупівлі 2023 р.
- Державні закупівлі 2022 р.
- Державні закупівлі 2021 р.
- Державні закупівлі 2020 р.
- Державні закупівлі 2019 р.
- Державні закупівлі 2018 р.
- Державні закупівлі 2017 р.
- Державні закупівлі 2016 р.
-
Державні закупівлі 2016р.
-
Фінансування
- Фінансування 2020 р.
-
Фінансування 2021 р.
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за жовтень
- Обсяг кошторисних призначень по обласному бюджету на 1 квартал 2021 р.
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за вересень
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за липень
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за серпень
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за червень
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за травень
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за квітень
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за березень
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за лютий
- Стан фінансування по програмах державного бюджету за січень
- Фінансування 2023 р.
- Фінансування 2024 р.
- Фінансування 2024 р.
- Фінансування 2023 р.
- Фінансування 2021 р.
- Фінансування 2020 р.
- Запобігання проявам корупції
-
Доступ до публічної інформації
- Наказ Департаменту соціального захисту населення від 25 січня 2023 року №11 "Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Департамент соціального захисту насе
- Закон України «Про доступ до публічної інформації»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади»
- Наказ Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної державної адміністрації від 19.09.2019 № 154 «Про затвердження Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації, розпорядником якої є депа
- Наказ Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 07.09.2021 № 159 «Про внесення змін до наказу від 19.09.2019 № 154»
- Інформаційні матеріали: Доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
-
Звіти про стан розгляду запитів на публічну інформацію
-
Звіт 2020 рік.
- Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у департаменті праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації за підсумками І півріччя 2020 року
- Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у департаменті праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації за підсумками І кварталу 2020 року
- Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у департаменті праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації за підсумками 9 місяців 2020 року
- Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у департаменті праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації за підсумками 2020 року
-
Звіт 2021 рік.
- ЗВІТ - 2021 рік
- Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у Департаменті соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації за III квартал 2021 року
- Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у департаменті соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації за підсумками І півріччя 2021 року
- Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у департаменті праці, соціальної та сімейної політики Житомирської облдержадміністрації за підсумками І кварталу 2021 року
- Звіт 2022 рік.
- Звіт 2023 рік
- Звіт 2024 рік
-
Звіт 2020 рік.
- Доступ до публічної інформації 2023 рік
- Доступ до публічної інформації 2021 рік.
- Доступ до публічної інформації 2020 рік.
-
Повідомлення
- До уваги внутрішньо переміщених осіб!
- Інформаційне повідомлення щодо порядку складання акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи
- До відома внутрішньо переміщених осіб!
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОГОЛАШЕННЯ КОНКУРСУ ДЛЯ ІНСТИТУТІВ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
- Від військової кар'єри до цивільного життя
- Громадські обговорення
- Очищення влади
-
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- UA-2024-08-05-011145-a Бланки посвідчень дитини з багатодітної сім'ї. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- UA-2023-09-20-006701-a Бланки посвідчень дитини з багатодітної сім'ї. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- UA-P-2022-09-20-001661-a послуги з управління нерухомістю, утримання будинків та прибудинкових територій (експлуатація інженерних мереж, утримання приміщень загального користування, охорона та прибирання місць загального користування, утримання прибу
- UA-2021-12-07-002551-a Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах код ДК021:2015:70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах.
- UA-2021-12-07-001452-a Послуги теплопостачання: пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване опалення) код ДК021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
- UA-2021-04-13-005691-a Послуги теплопостачання: пара, гаряча вода та пов’язана продукція (централізоване опалення) код ДК021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
- UA-2021-07-21-004622-c ; ДК021:2015:70330000-3 «Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах».
- UA-2021-04-13-005691-b Постачання теплової енергії код ДК021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція.
-
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі підвідомчих установ
- UA-P-2024-10-01-000З00-а Фармацевтична продукція за кодом ДК 021-2015:33600000-6 Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UA-P-2024-09-06-002085-а Природний газ за кодом ДК 021:2015:09120000-6 - Газове паливо Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UА-Р-2024-09-02-006873-a Газове паливо за кодом ДК 021:2015:09120000-6 Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UА-Р-2024-06-14-009052-а Електроенергія ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UA-P-2024-06-11-013477-а Фармацевтична продукція за кодом ДК 021:2015:33600000-6 Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UA-P-2024-05-20-001061-а Засоби особистої гігієни ДК 021:2015:33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UА-Р-2024-04-17-007481-а Деревина за кодом ДК 021:2015:03410000-7 Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UА-2024-04-12-009095-a Дрова паливні за кодом ДК 021:2015:03410000-7 Деревина КУ "Хорошівський психоневрологічний інтернат" за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Хорошів, хутір Лісовий масив,1
- UА-Р-2024-03-29-002769-a Природний газ за кодом ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UА-Р-2024-03-05-002922-а Медикаменти ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція Житомирського геріатричного пансіонату за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
- UA-2023-11-14-011196-a Капітальний ремонт (ремонтні роботи з усунення аварій) будівлі літера «Б-1» баня та пральня комплексу КУ «Житомирський геріатричний пансіонат» Житомирської обласної ради
- UA-2023-10-27-008333-a Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) покрівлі банно-прального комбінату КУ «Новоборівський психоневрологічний інтернат» Житомирської області
-
Адміністративні послуги
- Видача посвідчень (дублікатів)громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
- Отримання згоди на виїзд групи дітей за кордон на відпочинок та оздоровлення
- Видача посвідчень (дублікатів)громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
- Отримання згоди на виїзд групи дітей за кордон на відпочинок та оздоровлення
- Соціальні послуги
- Публічні послуги
- Cоціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи
- Гуманітарна допомога
-
Ветеранам війни та членам їх сімей
- Опитування для ветеранів російсько-української війни
- Родинам захисників. Порадник для тих, чий герой у війську.
- До Дня Незалежності ветерани війни та члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників та Захисниць України отримають разову грошову виплату
- В Україні стартувала ветеранська програма «Варто: підтримка ветеранського бізнесу»
- Дорожня карта на допомогу комісованим військовослужбовцям
- Відкрито донабір на отримання 16 тисяч гривень від спільного проєкту Мінветеранів і Червоного Хреста України
- Забезпечення житлом (Інфографіка)
- Довідник із прав, обов'язків та алгоритму дій військовослужбовця у разі поранення, травми чи захворювання
- Про порядок встановлення цивільному населенню зв’язку інвалідності з пораненнями чи іншими ушкодженнями здоров’я від боєприпасів на території проведення бойових дій
- Протидія та запобігання домашньому насильству
- Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
- Протидія торгівлі людьми
- Оздоровлення та відпочинок дітей